neděle 6. března 2016

Den 58 - Kalendář březen

Je konec února a brzy otočíme na další stránku v kalendáři. Březen nemáme vymalovaný, tak pro dnešek navrhuji, abychom si ho nachystali. Čtyřletá vílka odmítá, vymalovávání ji právě teď nebaví. Jenže já mám náladu vymalovávat. Každý den se snažím pozorovat vílky, co je baví a nabízet aktivity pro jejich senzitivní fáze. A proto si myslím, že i stará víla si zaslouží občas nějakou aktivitu:-D Usedám ke stolu, beru si akvarelové pastelky a začnu si vymalovávat. Pastelky rozmívám mokrým štětcem. Činnost mě pohltí. Čtyřletá usedá ke mně, kouká mi pod ruku. Pak mi začne ukazovat a říkat, co mám jak vymalovat. Půjčím vílce pastelku a ona pokračuje ve vymalovávání. 


Společnými silami nakonec celý obrázek vymalujeme a baví nás to obě dvě. Vyzkoušela jsem si, že ani není potřeba něco navrhovat. Stačí jen dělat, co mě baví. Ukázat radost z činnosti a vílátka se sama přidají.

Ta roční si v nestřežené chvíli vzala fixy a bylo vymalováno.

Žádné komentáře:

Okomentovat