středa 16. března 2016

Den 69 - Domácí stavebnice

Kdysi mi doručili balík, ve kterém se mezi zbožím nacházela též zajímavá výplň - kolečka a čtverce z pěnové hmoty. Uschovala jsem si je a přikoupila čističe dýmek. A mám domácí stavebnici jako vyšitou. 


Chlupaté drátky snadno projdou pěnou. Je tak možné tvary navlékat a různě spojovat. Již párkrát jsem materiál zkoušela vytáhnout, ale zatím bez valného úspěchu. Až nyní se čtyřleté vílce konečně zachtělo z něj něco tvořit.

"Mamí, udělej mi vláček!" Dostala jsem za úkol. Řekla bych, že mě to celkem zaměstnalo, s výsledkem své práce jsem byla spokojená. Vítězoslavně jsem jej předložila zadavatelce. "Hezký, mami, to vypadá jako traktor," znělo její ocenění.

Mezitím, co jsem se trápila s vláčkem, vílka si sama vyrobila rybolov.

Z chlupatých drátků udělala rybičky. Spolu jsme jim připevnili kancelářské sponky jako pusinky.

Z pěnových koleček a drátku vyrobila udici. Na její konec jsme namotali magnet.

Modrý papír posloužil jako rybník a na ulovené rybky jsme si připravili misku.

Žádné komentáře:

Okomentovat