Dítěti ukážeme, jak se to dělá. Kam které víčko patří. Vílka to pochopila hned napoprvé.
Postupně jsme spolu našli víčko na každou nádobu.
Druhou, stejně oblíbenou, činností je dávání něčeho do nádoby. Přinesla jsem tedy víčka z PETek a plnili jsme jimi kelímky.
Čtyřletá se mezitím dodívala na oblíbený seriál a jakmile zjistila, že mladší má aktivitu, též se domáhala nějakého úkolu. Čísla ji baví už velmi dlouho, tak toho využívám. Úkolem je přiřadit správné číslo k nádobě.
Chvíli trvalo, než to vílka pochopila, ale nakonec každé nádobě našla správné číslo.
Pak zadávám další instrukci a to seřadit sklenice od nuly po pětku. Následuje pětiminutová scéna, že nerozumí, co se po vílce chce. Od dalšího úkolu upouštíme a vracíme se zpět k plastelíně.
Zájem je naučit se plést cop pro panáčka vílu.
V neposlední řadě nesmíme zapomenout na zalití naší řeřichy.
Žádné komentáře:
Okomentovat